Postup koupě
1. Informační schůzka
Vyberte si bytovou jednotku, která odpovídá Vašim představám a odešlete poptávkový formulář. Prodejce Vám na osobní schůzce zodpoví všechny Vaše dotazy a detailně Vás seznámí s projektem, bytovou jednotkou, standardním vybavením a smluvními podmínkami. Po osobní schůzce Vám může bytovou jednotku nezávazně před-rezervovat na dobu 5 dnů.
2. Prohlídka na stavbě
V rámci různých fází výstavby se může lišit možnost navštívit stavbu a podívat se na bytové jednotky.
3. Smlouvy a financování
V případě, že svůj zájem o koupi bytové jednotky potvrdíte, zástupce developera Vám vyhotoví návrh příslušné smlouvy dle postupu. uvedeného v sekci Smlouvy a financování.
4. Klientské změny a výstavba
- Pokud budete mít požadavek na změnu dispozic, rozvodů nebo standardního vybavení bytové jednotky, můžete využít tzv. Klientské změny, kterou s Vámi projedná příslušný pracovník realizační firmy investora.
- Tato změna je možná jen do určité fáze výstavby bytových jednotek – informace o termínech Vám podá náš prodejce. Pokud využijete této klientské změny, pracovník klientských změn Vám připraví předběžnou kalkulaci.
- Z nabídky standardního vybavení lze vybírat: dlažby, obklady, dveře, podlahy, sanitární keramiku apod. – viz záložka standardy, případně je možné vybírat z nabídky nadstandardního vybavení u našich dodavatelů.
- Změny v projektu bytové jednotky a změny standardního vybavení lze uplatnit nejpozději v termínech stanovených pracovníkem klientských změn.
V době dokončení výstavby (zpravidla před kolaudací objektu) a před podpisem kupní smlouvy Vás vyzveme k prohlídce jednotky tvz. předpřejímce za účelem zjištění a soupisu event. vad a nedodělků.
- Během předpřejímky budete mít možnost si důkladně zkontrolovat Vaši bytovou jednotku a kvalitu všech provedených prací.
Případné vady a nedodělky budou do doby předání bytu odstraněny. V době dokončení výstavby dojde zároveň i k její kolaudaci a přidělení čísla popisného.