Financování

Nabízené služby

 
  • Porovnání všech bank na jednom místě a zdarma
  • Přehled o akčních nabídkách a slevách
  • Možnost získat lepší podmínky, než přímo na pobočce
  • Můžeme najít řešení i pokud Vás Vaše banka odmítla
  • Jestli na hypotéku dosáhnete se dozvíte už na 1. schůzce
  • Veškerou administrativu vyřídím za Vás (většinou stačí jen doložit příjmy)
  • aktuální nejnižší sazba je 4,69 % s 5ti letou fixací a 20% vlastních zdrojů ( pro mladé do 36 let 90% LTV), s rizikovým pojištěním 
     
     

JAK PROBÍHÁ KOUPĚ BYTU?

1.

Informační schůzka

Vyberte si bytovou jednotku, která odpovídá Vašim představám a sjednejte si schůzku v naší kanceláři. Zde Vám zodpovíme veškeré dotazy , seznámíme s projektem , standardním vybavením a smluvními podmínkami.
2.

Smlouvy a postup

Jakmile si vyberete konkrétní byt, podpisem Smlouvy o rezervaci potvrdíte vážný zájem o koupi a byt již nebude nabízen dalším klientům.  Následovat bude Smlouva o smlouvě budoucí a po kolaudaci a úhradě celé kupní ceny Smlouva kupní. Vše, dle časového harmonogramu, který Vám bude nastíněn na schůzce v naší kanceláři před podpisem Rezervační smlouvy.
3.

Klientské změny a výstavba

Do určité fáze výstavby, jejíž max. termín je přesně daný, můžete ovlivnit vzhled svého bytu  v rámci tzv. klietské změny . Veškeré termíny a informace Vám budou sděleny při podpisu Rezervační smlouvy.

Dita Novotná

 
"Nabízím osobní přístup, zkušenosti a nadhled…"
majitel franšízy a vázaný zástupce GEPARD FINANCE a.s.
 
Komenského 18 / 9, 682 01 Vyškov - Předměstí
+420 604 360 792
dita.novotna@gpf.cz
www.gepardfinance.cz

Financování

Postup koupě

1. Informační schůzka
 
Vyberte si bytovou jednotku, která odpovídá Vašim představám a odešlete poptávkový formulář. Prodejce Vám na osobní schůzce zodpoví všechny Vaše dotazy a detailně Vás seznámí s projektem, bytovou jednotkou, standardním vybavením a smluvními podmínkami. Po osobní schůzce Vám může bytovou jednotku nezávazně před-rezervovat na dobu 5 dnů.
 
2. Prohlídka na stavbě
 
V rámci různých fází výstavby se může lišit možnost navštívit stavbu a podívat se na bytové jednotky.
 
3. Smlouvy a financování
 
V případě, že svůj zájem o koupi bytové jednotky potvrdíte, zástupce developera Vám vyhotoví návrh příslušné smlouvy dle  postupu.  uvedeného v sekci Smlouvy a financování.
 
4. Klientské změny a výstavba
 
  • Pokud budete mít požadavek na změnu dispozic, rozvodů nebo standardního vybavení bytové jednotky, můžete využít tzv. Klientské změny, kterou s Vámi projedná příslušný pracovník realizační firmy investora.
  • Tato změna je možná jen do určité fáze výstavby bytových jednotek – informace o termínech Vám podá náš prodejce. Pokud využijete této klientské změny, pracovník klientských změn Vám připraví předběžnou kalkulaci.
  • Z nabídky standardního vybavení lze vybírat: dlažby, obklady, dveře, podlahy, sanitární keramiku apod. – viz záložka standardy, případně je možné vybírat z nabídky nadstandardního vybavení u našich dodavatelů.
  • Změny v projektu bytové jednotky a změny standardního vybavení lze uplatnit nejpozději v termínech stanovených pracovníkem klientských změn.
    V době dokončení výstavby (zpravidla před kolaudací objektu) a před podpisem kupní smlouvy Vás vyzveme k prohlídce jednotky tvz. předpřejímce za účelem zjištění a soupisu event. vad a nedodělků.
  • Během předpřejímky budete mít možnost si důkladně zkontrolovat Vaši bytovou jednotku a kvalitu všech provedených prací.
    Případné vady a nedodělky budou do doby předání bytu odstraněny. V době dokončení výstavby dojde zároveň i k její kolaudaci a přidělení čísla popisného.

Smlouvy a financování

 
 
1. Smlouva o budoucí kupní smlouvě
 
  • Připravíme Vám návrh této Smlouvy s platebním kalendářem.
  • Smlouva, mimo jiné, obsahuje tyto přílohy: půdorys bytové jednotky, standardní vybavení jednotky, situační nákres umístění sklepu a garážových stání, nákres situace stavby.
3. Kupní smlouva
 
  • Kupní smlouva – návrh textu Kupní smlouvy bude připraven v dostatečném předstihu a bude Vám zaslán na odsouhlasení.
  • V předem dohodnutém termínu Vám předáme Vaši novou bytovou jednotku. Při předání si znovu důkladně zkontrolujete kvalitu všech provedených prací a o předání/převzetí jednotky bude sepsán předávací protokol.
  • Případné drobné vady a nedodělky zjištěné při předání uvedeme do protokolu včetně termínu jejich odstranění. Pokud i po předání bytové jednotky najdete nějaký nedostatek, samozřejmě Vám jej odstraníme v rámci záruční lhůty.
4. Upozornění
 
  • Veškeré údaje mají nezávazný informativní charakter a developer si vyhrazuje právo na změny. Aktuální a závazné údaje jsou na vyžádání u příslušného obchodníka developerské firmy.

Platební podmínky

 
  • V. Etapa
  • Podpis Rezervační smlouvy a úhrada zálohy ve výši 150.000,- Kč vč. DPH  do 10ti dnů od podpisu této smlouvy .
  • Podpis Smlouvy o smlouvě budoucí kupní do 1 měsíce od rezervace . Úhrada 20%  do 30ti dnů od podpisu SOSBK.
  • 50% platba po Prohlášení vlastníka, kdy jsou jednotky již zapsané v KN .
  • Doplatek kupní ceny do výše 100% vč. DPH po kolaudaci bytového domu, před podpisem kupní smlouvy. 
  • IV.Etapa 
  • Podpis Kupní smlouvy a úhrada zálohy 150.000,- Kč do 10ti dnů od podpisu.
  • Doplatek, dle možností klienta ( standardně 60 dnů).
  • Po úhradě kupní ceny ihned předáváme byt a podáváme Návrh na vklad do KN .